woensdag 3 oktober 2012

Iemand tips?

Hoe zou het zijn om een dagelijkse column te moeten schrijven? Elke dag de inspiratie moeten vinden om ergens je mening over te geven en dit dan ook nog op dusdanige wijze kunnen doen dat (veel) andere mensen het leuk vinden om dat te lezen. Begin er maar eens aan.

Persoonlijk hou ik wel van een uitdaging. Vandaar dat ik me voorgenomen heb om er eens iets van te gaan maken. Kijken hoe lang ik het volhoud om (vrijwel) dagelijks een column te schrijven over uiteenlopende onderwerpen. In het verleden heb ik dat al eens geprobeerd te doen en wonder boven wonder lukte het ook nog. Maar niet langer dan een week. Het was nog in mijn Hyves tijd, need i say more? Dat laatste was Engels overigens.

Waar zou mijn column van vandaag over gaan? Al kijkende op de Telegraaf site stuit ik al meteen op iets uitermate stuitendst ! Die blaag van een Johnny de Mol heeft het lef om te willen trouwen met Josje. Dat kan toch niet? Josje is niet bedoeld om mee te trouwen en al helemaal niet door jou Johnny de Mol. Trouwens, die Johnny, ik kan nooit onthouden wiens zoon hij nou is. Ja John de Mol en Sorn Lerby toch?

Een column zal vast over meer serieuze zaken moeten gaan. Of over je persoonlijke dagelijkse gang van zaken. Ik zal er eens goed over na gaan denken. Iemand tips? Wel graag binnen 24 uur...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten